تریلر داستانی بازی Spider-Man 2 در یک هفته ۱۰ میلیون بازدید گرفت

تریلر داستانی بازی Spider-Man 2 در یک هفته 10 میلیون بازدید گرفت

بازی Spider-Man 2 قرار است یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۵ در سال جاری باشد که داستانی متفاوت‌تر از دو نسخه قبلی را روایت خواهد کرد.

طرفداران پلی‌استیشن همیشه از محصولات انحصاری کنسول موردنظرشان به خوبی حمایت می‌کنند و این قضیه هم در میزان فروش و هم در میزان بازدید تریلرها به صورت یکسان عمل کرده و داده‌های اطلاعاتی گواهی بر حرف‌های ما است. آخرین تریلر داستانی بازی Marvel’s Spider-Man 2 که در رویداد کامیک کان ۲۰۲۳ سن دیگو به صورت رسمی منتشر شد و سپس در کانال یوتیوب پلی‌استیشن هم آپلود گردید، توانست ظرف یک هفته بیش از ۱۰ میلیون بازدید/ویو دریافت کند.

 

این تریلر حتی در کانال رسمی کمپانی مارول (Marvel) نتوانست نصف این ارقام را به دست آورد و بر اساس گزارش‌های کاربران در رسانه ردیت، ۱.۵ میلیون بازدید در کانال کمپانی یادشده برای تریلر بخش داستانی بازی Spider-Man 2 ثبت شده است.

شرکت ژاپنی سونی (Sony) آنقدر از موفقیت‌ بازی خودش اطمینان دارد که حتی برای اولین‌بار در طول سه سال گذشته (زمان تولد و عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵)، باندل بزرگی از بازی Spider-Man 2 را طراحی و توسعه داده که از قاب بدنه تا کنترلرهای دوالسنس همگی با طرحی از مردعنکبوتی هستند. این بازی در نهایت برای انتشار در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن ۵ برنامه‌ریزی شده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت گیمرسه را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

نوشته قبلی
کراس اوور بازی Final Fantasy 14 و Fall Guys در راه است
نوشته بعدی
Assassin’s Creed Red یکی دنباله‌های بزرگ یوبیسافت را کنسل کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست