با شخصیت‌های اصلی دشمن در Resident Evil Village آشنا شوید

فضای اینترنت پیش‌تر با یکی از شخصیت‌های اصلی بازی Resident Evil Village یعنی لیدی دیمیتریس آشنا شده است. اما او تنها یکی از چهار لرد بازی‌ است که به مادر میراندا خدمت می‌کنند.


به نقل از IGN :

بعد از پنج ساعت گشت و گذار در محیط بازی، همچنان در قلعه لیدی دیمیتریس بودم اما متوجه شدم که نقشه بازی بسیار وسیع‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردم و قلعه لیدی دیمیتریس تنها بخشی از محیط وسیع بازی است. محیط‌های بازی نه تنها از نظر بصری، بلکه از نظر مکانیزم‌های گیم‌پلی، دشمنان و موجودات و همچنین باس‌فایت‌ها متفاوت‌ از یکدیگر هستند و هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. روستایی که داستان بازی در آن جریان دارد در جایی از اروپای شرقی واقع شده و مادر میراندا اداره این روستا را به عهده دارد. بازی، مادر میراندا را به عنوان رهبر یک فرقه مذهبی معرفی می‌کند. رهبری که تمامی اهالی روستا آن را ستایش و مانند یک خدا آن را عبادت می‌کنند.

در صحنه‌های قبلی می‌توان متوجه مکالمه تلفنی مادر میراندا با لیدی دیمیتریس شد. از مکالمه آن‌ها می‌توان فهمید که حتی بانو دیمیتریس با آن جثه بزرگ در خدمت مادر میراندا است. مادر میراندا چهار خدمت‌گذار اصلی دارد که همگی در قسمت‌های مختلف روستا زندگی کی‌کنند و لیدی دیمیتریس تنها یکی از آن‌هاست. مادر میراندا و چهار خدمت‌گذار او شخصیت‌های منفی بازی را تشکیل می‌هند که همگی باعث وحشت ساکنین روستا شده‌اند. موجودات و شخصیت‌های روستا و فضای ترسناکی که بر روستا حاکم است از سبک گوتیک الهام گرفته شده است و  بانو دیمیتریس از خون‌ ‌‌آشنام‌ها الهام گرفته شده است درحالی که دیگر شخصیت‌ها ریشه در گرگینه‌ها، ارواح و شیاطین دارند

کارل هایزنبرگ و کارخانه هایزنبرگ:

پیش‌تر کارل هایزنبرگ را در چند تریلر منتشر شده دیدیم و با این شخصیت آشنا شدیم. او مهندسی است که در کارخانه خانوادگی خود زندگی می‌کند. او معمولا سیگار را در یک دست خود نگه داشته و با دست دیگرش چکش بزرگ آهنی را حمل می‌کند. طراحی شخصیت کارل هایزنبرگ با عینک آفتابی، کلاه و ژاکت چرمی برای کسی که در یک روستای یخ زده و مرموز آن هم در اروپای شرقی زندگی می‌کند شاید در نگاه اول عجیب و غیرمنطقی بنظر بیاید. تومونوری تاکانو مجری و کارگردان جلوه‌های بصری و هنری بازی در این باره می‌گوید: طراحی شخصیت کارل هایزنبرگ همانند لیدی دیمیتریس از مد دهه ۱۹۶۰ میلادی الهام گرفته شده است.

تبدیل کشتار و قتل به یک بازی. برخورد اول همیشه حائز اهمیت بوده است مگر نه؟ اولین برخورد ما با کارل هایزنبرگ در ابتدای بازی آن هم در حال شکنجه کردن مصداق خوبی برای این شخصیت است و به خوبی می‌تواند جنون و دیوانگی او را نشان دهد. در حالی که به سختی توانستم از دست کارل و جنون او در بازی فرار کنم، تنها فکر کردن به اینکه چه چیزی در کارخانه او انتظارم را می‌کشد باعث ترس و حس وحشت شدیدی در من می‌شود.

در مقایسه با مناطق دیگر روستا، این کارخانه با امکانات و ابزار آلات بروز در حال پیشروی و هماهنگی در زمان است. جنبه دیگری که این مکان را متمایزتر از دیگر مناطق بازی می‌کند این است که با برف پوشیده نشده است. این کارخانه در شمال شرقی نقشه بازی واقع شده است.

سالواتوره موریو و آب‌ انبار موریو:

طراحی بصری سالواتوره موریو با الهام گرفتن از شخصیت‌های سبک گوتیک انجام شده و در مقایسه با سایر باس‌ها و موجودات بازی، سالواتوره بیشتر شبیه موجودات معمول در سری‌های پیشین بازی رزیدنت اویل است. موریو بخش اعظمی از چهره خود را با پارچه و روپوش بلندی پنهان کرده است و در مدت زمانی که من بازی می‌کردم بطور مرموز و خلاصه‌واری خود را نشان می‌داد و در صحنه‌ای که ایتن در کنار چهار شخصیت منفی اصلی بازی بود به تماشای شما (ایتن) می‌نشیند. تاکانو در این باره می‌گوید: ما موریو رو با هدف ایجاد زننده‌ترین و منفورترین شخصیت موجود طراحی کردیم.

موریو در یک اب ابنار در کنار یک دهکده ماهیگیری متروکه زندگی می‌کند و همچنین دو آسیاب بادی را می‌توان در نقشه بازی مشاهده کرد که دارای یک نردبان هستند و این امکان را فراهم می‌سازد تا بازیکن از آن‌ها بالا برود.

همچنین در نقشه بازی یک هیولای عظیم الجثه را می‌توان مشاهده کرد که در آب انبارها و دریاچه‌های یخ زده اطراف می‌توان آن را مشاهده کرد که در اخرین تریلرهای بازی به طور خلاصه نیز می‌توان آن را دید. این همان دریاچه یخ‌زده‌ای است که تاکانو هنگام سفر به اروپای شرقی برای تحقیقات خود دیده بود و تیم سازنده تصمیم گرفت که همان دریاچه را در بازی قرار دهد زیراکه معتقد بودند وجود چنین دریاچه‌ای در بازی شرایط زنده ماند در بازی را برای موجودات دشوارتر می‌کند و باعث ایجاد فضایی ترسناک‌تر خواهد شد.

 

 

دونا بنوینتو و عمارت بنوینتو:

دونا بنوینتو شخصیتی که عروسکی به نام انجی را کنترل می‌کند. درحالی که لباس سیاهی بر تن دارد و صورتش را پنهان کرده است. همه چیز درباره شخصیت دونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و پرسش‌های بسیاری درباره دونا همچنان مانند یک معما باقی مانده است. سوال دیگر این است که انجی دقیقا کیست و تا چه اندازه زنده است. کارگران بازی موریماسا ساتو می گوید: هنگامی که بازی را به همکاران خودم در استودیو کپ‌کام در آمریکا دادم بسیار تعجب کردم زیرا بسیاری معتقد بودند این دو نفر ترسناک‌ترین شخصیت‌های بازی هستند.

 

ساتو می‌گوید: واکنش‌ها نسبت به عروسک انجی در آمریکا بسیار شدیدتر از آن‌چیزی بود که فکرش را می‌کردم. البته این باعث خوشحالی من بود اما به عنوان یک ژاپنی تعجب کردم که یک عروسک تا چه اندازه می‌تواند ترسناک باشد و چقدر مردم از آن می‌ترسیدند.

تاکانو درباره طراحی شخصیت انجی می‌گوید: تیم به دنبال چیزی بود که بتواند تاثیرگذار باشد و بتواند مخاطب را تحت تاثیرقرار دهد نه صرفا چیزی که کاملا ترسناک باشد. اما با این‌حال او خوشحال است که مردم از این شخصیت‌ها به خوبی استقبال کرده‌اند.

دونا و عروسکش انجی در عمارت بنوینتو واقع در حومه روستا زندگی می‌کنند و قطعا هیچ‌کسی دوست ندارد که سری به آن‌ها بزند. ساتو کارگردان بازی در پایان اشاره کرد که عمارت بنوینتو تحولی از تمام چیزهایی بود که در رزیدنت اویل ۷ دیده‌ایم و این به خودی خود ترس این عمارت را چند برابر می‌کند.

 

 

لینک منبع : IGN

 

 

بیشتر بخوانید :

تاریخ دموی جدید بازی Resident Evil Village مشخص شد

نوشته قبلی
آمازون حق پخش فیلم جدید اصغر فرهادی “قهرمان” در آمریکا را خریداری کرد
نوشته بعدی
شکایت کاربران بازی Returnal از مشکل ذخیره نشدن گیم‌پلی بازی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست