توسعه‌دهنده Skull and Bones معتقد است که طول عمر طولانی خواهد داشت

چیزهایی که آن را عالی می‌کنند، دو برابر کردند

Skull and Bones در مسیر عرضه خود با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، از پروسه دردساز توسعه و ریبوت آن گرفته تا تاخیرهای متعدد و موارد دیگر. از آنجا که یک بازی لایو سرویس است، به پایه بازیکنان خوبی نیاز دارد تا بتواند وجود خود را توجیه کند.

هنوز مشخص نیست که یوبیسافت تا چه اندازه می‌تواند از بازی پشتیبانی کند و اطمینان حاصل کند که در ادامه نیز پرمخاطب باقی بماند. اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان آن مطمئن هستند که فرمول مناسبی را پیدا کرده‌اند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۴۰ گیمرسه؛ چقدر با یوبیسافت آشنا هستید؟یکی از خاطره‌ساز‌های صنعت گیم
کوییز ۴۰ ویجیاتو؛ چقدر با یوبیسافت آشنا هستید؟

نِوِن دراوینسکی، تهیه‌کننده ارشد، در مصاحبه با Well-Played گفت که تیم توسعه Skull and Bones چیزهایی را که این بازی را عالی می‌کنند، دو برابر کرده و احساس می‌کند که یک عمر طولانی خواهد داشت.

ما چیزهایی را که این بازی را عالی می‌کند دو برابر کرده‌ایم و واقعا روی موارد مثبت تمرکز کرده‌ایم، مانند محیط، نبرد دریایی، تعهد به همکاری، داستان غنی عمیق همراه با پیشرفت. احساس می‌کنیم که مواد لازم برای ایجاد محتوای سرگرم‌کننده و جذاب را داریم که مردم همیشه به آن باز می‌گردند.

او در ادامه بر ارزش بازخورد بازیکنان تاکید کرد و توضیح داد که به لطف رابطه‌ای که تیم توسعه Skull and Bones با بازیکنان از طریق برنامه‌های داخلی، دوره‌های بتا و موارد دیگر ایجاد کرده، بازی را مطابق با خواسته‌های جامعه بازیکنان تنظیم می‌کنند.

Skull and Bones

یوبیسافت اخیرا فاش کرده است که سال اول پشتیبانی پس از عرضه Skull and Bones شامل چه مواردی می‌شود – در طول چهار فصل، این بازی رویدادهای جهانی جدید، اربابان دزدان دریایی و هیولاهای دریایی را برای بازیکنان اضافه می‌کند.

بخوانید :   تریلر جدید بازی Skull and Bones محتویات پس از عرضه آن را به نمایش می‌گذارد

این بازی از طریق Ubisoft Connect و فروشگاه اپیک گیمز برای پی‌سی و همینطور PS5 و Xbox Series X/S در دسترس قرار می‌گیرد و بتای عمومی از ۸ تا ۱۱ فوریه (۱۹ تا ۲۲ بهمن) اجرا خواهد شد.

Skull and Bones در ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن) منتشر خواهد شد. بازیکنان اگر نسخه پرمیوم را پیش‌خرید کنند، می‌توانند بازی را سه روز زودتر انجام دهند.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

نوشته قبلی
نقد و بررسی‌های Suicide Squad پس از لانچ، منتشر خواهند شد
نوشته بعدی
اگر مایکروسافت باهوش باشد، از من به عنوان مشاور Gears of War استفاده می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست