اگر مایکروسافت باهوش باشد، از من به عنوان مشاور Gears of War استفاده می‌کند

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق سری Gears of War اعتقاد دارد انتخاب او به عنوان مشاور این فرنچایز اقدام هوشمندانه‌ای از سوی مایکروسافت خواهد بود.

بلزینسکی با انتشار پستی در پلتفرم X (توییتر سابق) ادعا کرد علیرغم اینکه او برای بازگشت به فرنچایز Gears of War در برخی بخش‌ها اعلام آمادگی کرده، اما هیچ تماسی از سوی مایکروسافت یا استودیوی کوالیشن (The Coalition) دریافت نکرده است.

وی در این باره نوشت:

من برای مشورت آمده‌ام. می‌دانم که Gears همیشه بخش عظیمی از میراث من خواهد بود. از این بابت قدردانی می‌کنم و احترام می‌گذارم.

مایکروسافت یا کوالیشن در این خصوص با من تماس نگرفته‌اند. اگر آن‌ها باهوش باشند، از من برای مشاوره و نظردهی دعوت می‌کردند، اما خوب فعلا اوضاع اینگونه است.

کلیف بلزینسکی که با نام اختصاری CliffyB نیز شناخته می‌شود، آخرین بار در سال ۲۰۱۱ به عنوان طراح روی بازی Gears of War 3 کار کرد. او در حال حاضر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی روی اقتباس سینمایی Gears of War کار می‌کند.

بلزینسکی پس از ترک اپیک گیمز (Epic Games) استودیوی Boss Key Productions را تاسیس کرد. این استودیو دو بازی شوتر چندنفره‌ی Lawbreakers و Radical Heights را توسعه داد. بازی اول در سال ۲۰۱۷ و بازی دوم در سال ۲۰۱۸ منتشر شدند. در مجموع این استودیو به علت عملکرد پایین‌تر از حد انتظار دو عنوان مذکور، در مه ۲۰۱۸ تعطیل شد.

نظر شما در این باره چیست؟


منبع: Videogameschronicle

بخوانید :   موتور بازی‌سازی چیست و چطوری کار می‌کند؟
نوشته قبلی
توسعه‌دهنده Skull and Bones معتقد است که طول عمر طولانی خواهد داشت
نوشته بعدی
هیچ بیلد کاملی در بازی Avowed وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست