شینجی میکامی از علاقه‌اش به ساخت The Evil Within 3 می‌گوید

شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری بازی‌های ترسناک و بقا محور The Evil Within، به احتمال کار بر روی The Evil Within 3 اشاره کرده است.

خالق The Evil Within در شبکه‌های اجتماعی به علاقه خود برای بازگشت به این سری، احتمالاً با The Evil Within 3 اشاره کرد. او در پست خود اظهار داشت که شاید دوست داشته باشد به Psycho Break بازگردد. Psycho Break نامی است که به فرنچایز The Evil Within در ژاپن داده شده.

سال گذشته، در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱)، توسط بتسدا سافت‌ورکز (Bethesda Softworks) اعلام شد که شینجی میکامی در چند ماه آینده استودیوی تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks) را ترک خواهد کرد. مشخص نیست که آیا میکامی برای کار بر روی سومین اثر از فرنچایز The Evil Within به استودیو بازخواهد گشت یا اینکه ترجیح می‌دهد به عنوان مشاور خلاق کار کند. با این وجود، او ابراز کرده که دوست دارد در ساخت نسخه سوم نقش داشته باشد. باید دید که مایکروسافت (Microsoft) و استودیوی بازی‌سازی بتسدا (Bethesda Game Studios) چه واکنشی به بیانیه شینجی میکامی خواهند داشت.

ورودی قبلی این سری، یعنی The Evil Within 2، یک بازی ویدیویی ترسناک و بقا محور است که توسط استودیوی تانگو گیم‌ورکز توسعه یافته و توسط بتسدا سافت‌ورکز برای پلی استیشن ۴، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شده است. محصول مورد بحث در اکتبر سال ۲۰۱۷ (مهر ۱۳۹۶) به عنوان دنباله‌ای برای The Evil Within (2014) به صورت جهانی عرضه شد. این بازی تم ترسناک و بقا محور را دنبال می‌کند و از منظر سوم‌شخص یا اول‌شخص روایت می‌شود. بازیکنان کارآگاه سباستین کاستلانوس (Sebastian Castellanos) را کنترل می‌کنند که وظیفه دارد دخترش لیلی (Lily) را از دنیای یونیون (Union) نجات دهد. نقشه‌های بازی بزرگتر از نقشه‌های نسخه قبلی هستند و بازیکنان راه‌های متعددی برای پیشرفت در سطوح مختلف دارند.

بخوانید :   اولین تصویر و جزئیات از فیلم بعدی «کیلین مورفی» منتشر شد

آیتم “Communicator” با برجسته کردن اهداف، منابع و دشمنان به بازیکنان کمک می‌کند. این شیء همچنین نکاتی را در مورد رویدادهای دنیای یونیون بیان می‌کند. در طول تجربه به اکتشاف تشویق می‌شوید، چرا که بازی به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا آزادانه مناطقی را برای اهداف جانبی و منابع کمیاب کشف کنند. گزینه‌های مبارزه شامل مقابله مستقیم با سلاح یا مخفی‌کاری برای جلوگیری از شناسایی شدن است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دشمنان را در سکوت از بین ببرند.


نظر شما درباره ساخت بازی The Evil Within 3 چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

منبع: TwistedVoxel

نوشته قبلی
سازندگان Saints Row استودیوی Shapeshifter Games را تشکیل دادند
نوشته بعدی
افزایش ۴۹ درصدی درآمد سه ماهه اخیر Xbox به لطف خرید اکتیویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست