سازنده Stellar Blade علت انتشار انحصاری این بازی روی PS5 را توضیح می‌دهد

تیم سازنده Stellar Blade قصد داشت برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی بهینه روی یک پلتفرم کار کند و کنسول PS5 این تجربه را ارائه کرد.

بازی Stellar Blade کمتر از سه ماه دیگر برای PS5 عرضه خواهد شد. استودیوی Shift Up برای توسعه‌ی این بازی از آثاری مانند Bayonetta و Nier Automata الهام گرفته و یکی از جالب‌ترین عناوین Hack & Slash را به طور انحصاری برای پلی استیشن خلق کرده است.

توسعه‌دهندگان اخیراً دلیل انتخاب پلی استیشن ۵ برای انتشار بازی خود را فاش کردند. کیم هیونگ تائه (Kim Hyung Tae)، کارگردان Stellar Blade می‌گوید که پلی استیشن ۵ تجربه‌ی بهینه‌تری را ارائه می‌دهد و این همان چیزی است که استودیو به دنبال آن بود.

به گفته‌ی کارگردان Stellar Blade، استودیوی Shift Up می‌خواست بر روی یک پلتفرم واحد تمرکز کند. با توجه به پلتفرم اصلی پلی استیشن، انجام این انتخاب برای استودیو دشوار نبود.

وی در این باره می‌گوید:

ما این احساس را داشتیم که می‌خواهیم یک بازی بسیار کامل را روی یک پلتفرم منتشر کنیم.

همچنین این کارگردان در ادامه گفت که از کودکی طرفدار بزرگ پلی استیشن بوده است. بازی Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) و با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

بخوانید :   مک‌کوئین از انیمیشن Cars به بازی راکت لیگ می‌آید
نوشته قبلی
فیل اسپنسر: هفته بعد در مورد آینده Xbox صحبت خواهیم کرد
نوشته بعدی
ناتی داگ امیدوار است کرانچ را از بین ببرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست