ناتی داگ امیدوار است کرانچ را از بین ببرد

پس از انتشار گزارش‌هایی در خصوص وجود کرانچ در روند ساخت The Last of Us Part 2، ظاهراً ناتی داگ دیگر نمی‌خواهد چنین موردی را در توسعه‌ی بازی‌های بعدی خود داشته باشد.

کرانچ یا اضافه کاری زیاد در روند ساخت یک بازی، حدود سه سال قبل به یک ترند در صنعت بازی تبدیل شد. در همین راستا، گزارش‌هایی در خصوص وجود کرانچ در راکستار (Rockstar) و ناتی داگ (Naughty Dog) منتشر شدند. به دنبال انتشار این گزارش‌ها، اعتراض‌هایی صورت گرفت و واضح بود که این روند باید تغییر کند.

در مستند ساخت بازی The Last of Us Part 2 که به‌تازگی منتشر شده، برخی از توسعه‌دهندگان ناتی داگ در خصوص اینکه نمی‌خواهند کرانچ روی آینده‌ی این استودیو تاثیر بگذارد، صحبت کرده‌اند.

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان The Last of Us Part 2، در این باره می‌گوید:

اکنون هدف ما در ناتی داگ حذف کرانچ است.

همچنین پاتریک گاس (Patrick Goss)، سرپرست بخش کنترل کیفیت، در این خصوص اظهار داشت:

ما به اعضای خود می‌گوییم به عنوان یک استودیو که به علت کرانچ به آن شهرت داریم، این چیزی است که آن را نمی‌خواهیم. در واقع این چیزی است که دیگر قرار نیست انجام دهیم.

اطلاع دادن به استخدام‌کنندگان جدید مبنی بر اینکه باید از کرانچ پرهیز کنند و همچنین حرکت به سمت یک طرح کار ترکیبی از راه دور و حضوری به جلوگیری از این مشکل کمک کرده است، اما احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا کرانچ برای همیشه از بین برود.


نظر شما در این باره چیست؟

بخوانید :   فیلمبرداری فصل چهارم سریال Emily in Paris شروع شده است
نوشته قبلی
سازنده Stellar Blade علت انتشار انحصاری این بازی روی PS5 را توضیح می‌دهد
نوشته بعدی
شایعه: Xbox عرضه سری Gears of War روی پلی استیشن را در نظر دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست