پروفایل یکی از مدیران مایکروسافت به انتشار بازی‌های Xbox روی پلتفرم رقیب اشاره دارد

گزارشات مداومی پیرامون استراتژی بالقوه و جدید مایکروسافت در قبال بخش ایکس باکس (Xbox) منتشر می‌شوند و حالا، پروفایل لینکدین یکی از مدیران مایکروسافت به شایعات در حال پخش دامن می‌زند.

یکی از کارمندان رده‌بالای مایکروسافت در آسیا، یعنی کری چن (Cary Chen)، پلی استیشن (PlayStation) و سوییچ (Switch) را به عنوان بخشی از استراتژی تجاری مایکروسافت فهرست می‌کند؛ این یافته توسط Timur222 به دست آمده و در پایین می‌توانید اطلاعات موجود در پروفایل مذکور را مشاهده کنید:

مدیریت یک تیم با عملکرد بالا در استراتژی Go-To-Market برای محتوای گیمینگ مایکروسافت در آسیا.

مجموعه نمونه کارها شامل استودیو‌های بازی‌سازی ایکس باکس (Xbox Game Studios)، اکتیویژن (Acvtivision)، بلیزارد (Blizzard)، بتسدا (Bethesda) و زنیمکس (Zenimax) در رایانه‌های شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن، سوییچ و موبایل است.

مدیر مایکروسافت بلافاصله بعد از اینکه مردم متوجه پروفایل مورد بحث شدند و به او پیام دادند، اطلاعات خود را پاک کرد.

اینکه اطلاعات بالا دقیقاً چه معنایی دارند و انتشار محصولات مایکروسافت برای پلتفرم‌های رقیب به چه عناوینی محدود خواهد شد، هنوز مشخص نیست. برای فهمیدن اصل ماجرا باید تا رویداد تجاری مایکروسافت در هفته آینده صبر کنیم.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

بخوانید :   تصویر جدیدی از عوامل ساخت سریال The Last of Us منتشر شد
نوشته قبلی
Take-Two فعلا برنامه‌ای برای اخراج کارکنان ندارد
نوشته بعدی
ویدیوی تازه سریال Avatar: The Last Airbender

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست