نقدها و نمرات فیلم Damsel

فیلم Damsel جدیدترین اثر سینمایی نتفلیکس با بازی میلی بابی براون است که به نمرات متوسط از منتقدان راضی شده است.

فیلم «دوشیزه» اثری در ژانر فانتزی و ماجراجویی به شمار می‎‌رود که نقش اصلی آن را میلی بابی براون بازی می‌کند. این اثری تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود و داستانی آشنا را با رویکردی تازه برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد اما ظاهرا نتوانسته منتقدان را خیلی راضی کند.

تاکنون ۲۶ نقد برای فیلم «دوشیزه» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۵۸ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۶ از صد به ثبت رسیده است که بر اساس ۲۰ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم دوشیزه

  • راتن تومیتوز | ۲۶ نقد – امتیاز ۵۸ درصد
  • متاکریتیک | ۲۰ نقد – امتیاز ۴۶ از صد
فیلم damsel
فیلم Damsel

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: نل مینو»

واقعا خیلی بد است که این اثر سینمایی روی پرده سینماها اکران نشده است چراکه این فیلم پر از جزئیات فریبنده است که برخی از نقاط ضعف فیلم‌نامه آن را می‌پوشاند. حتی روی سرویس آنلاین نتفلیکس نیز این اثر سینمایی برداشتی تازه و زنانه را از داستانی کلاسیک ارائه می‌دهد که ارزش دیدن دارد.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

آنچه بیشتر از همه مهم است‌،‌ این است که آیا مخاطب میلی بابی براون برایش در این نقش باورپذیر است یا خیر و ستاره سریال Stranger Things توانسته در این ماجراجویی بزرگ و تلاش برای بقاء به خوبی نقش‌آفرینی کند.

«۵۸/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

آنچه در این اثر وجود دارد، جهت‌گیری اشتباه، فلش‌بک‌ها،‌ دیدگاه‌ها و دیالوگ‌های خشک است. حداقل اکشن آن خوب است و میلی بابی براون توانسته نقش‌آفرینی خوبی ارائه کند.

«۵۰/۱۰۰ Collider | منتقد: مگی لوویت»

فیلم به جای پذیرش مضامین ظریف‌تر، از درون‌نگری عمیق‌تر دوری می‌کند.

«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: لوویا گیارکی»

داستان این اثر سینمایی نسبت به دیگر داستان‌های مشابه‌اش کمتر از خود راضی به نظر می‌رسد. با این وجود، همچنان برای داشتن مفهومی الهام‌بخش تقلا می‌کند.

«۳۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: الکساندر هریسون»

فیلم «دوشیزه» اثری بی‌جان است. سازندگان فیلم تمام اجزای تشکیل‌دهنده یک فیلم ماجراجویی و فانتزی جذاب را جمع کرده‌اند که شامل بازیگران خوب،‌ داستان جذاب و همچنین طراحی‌های خلاقانه است اما بافت پیوندی این موارد بسیار نازک و نحیف است.

«۳۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مایا ای گیتز»

فیلم‌نامه‌ای ضعیف و نقش‌آفرینی‌های خسته کننده سبب شده تا این فیلم فانتزی سرویس آنلاین نتفلیکس در تلاشش برای ایجاد پیچشی در این داستان کلاسیک شکست بخورد. جلوه‌های کامپیوتری ضعیف و سکانس‌های اکشن بیش از حد تکراری سبب شده تا حس جادویی و شگفتی در این اثر از بین برود.

بخوانید :   نقد فیلم شهرک | گم‌گشتگی هویتی
نوشته قبلی
مدیرعامل EA می‌گوید ۶۰% از پروسه‌‌های توسعه بازی‌ می‌تواند تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار بگیرند
نوشته بعدی
بازی Silent Hill 2 Remake در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست