اضافه شدن بنر GTA 6 به وبسایت رسمی Rockstar

افزوده شدن بنر GTA 6 به جمع عناوین فهرست شده در سایت رسمی Rockstar، می‌تواند نشان‌دهنده موج جدیدی از تبلیغات برای این عنوان باشد.

به نظر می‌رسد که شرکت Rockstar Games با نمایش بنری جدید از GTA 6 در وبسایت خود، بالاخره آماده‌ نمایش این اثر به طرفداران فرنچایز Grand Theft Auto است. با این اوصاف، ظاهراً بازاریابی عنوان GTA 6 در آینده‌ای نزدیک به اوج خود خواهد رسید؛ به‌گونه‌ای که Rockstar به تازگی وبسایت خود را با یک بنر جدید از این بازی، به‌روز کرده است.

پس از انتشار اولین تریلر بازی در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲)، چند ماه آرام و بی‌سر‌و‌صدا برای طرفداران سری GTA سپری شد. البته با توجه به اینکه پیش‌بینی نمی‌شود تریلر بعدی GTA 6 طی چند ماه آینده منتشر شود، احتمالاً طرفداران راهی جز عادت به انتظارهای طولانی ندارند (هرچند این موضوع تا حدودی برای طرفداران GTA 6 عادی شده است). با این حال، تغییر اخیر در وبسایت Rockstar می‌تواند نشان‌دهنده‌ انتشار اخبار بیشتری از بازی در آینده‌ نزدیک باشد.

بازی GTA 6 سرانجام با ظاهر شدن در فهرست بازی‌های وبسایت Rockstar Games، بنر بزرگی در بالای لیست دیگر عناوین این استودیو را به خود اختصاص داده است. علی‌رغم انتشار اولین تریلر بازی در اواخر سال گذشته، این بنر به تازگی ظاهر شده و می‌تواند نویدبخش این مسئله باشد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از محصول به طرفداران ارائه خواهد شد.

در حال حاضر، کلیک کردن روی این بنر شما را به همان صفحه Welcome to Leonida می‌برد که پیشتر هم شاهدش بودیم. تنها کاری که می‌توانید در صفحه GTA 6 انجام دهید تماشای تریلر شماره ۱ بازی است؛ اما اطمینان زیادی وجود دارد که تریلر دوم، تا پایان سال جاری میلادی در این صفحه قرار خواهد گرفت. در ارتباط با این مسئله که چه زمانی بازاریابی رسمی برای GTA 6 شروع به اوج گرفتن خواهد کرد، تحلیل موارد مشابه در عناوین پیشین Rockstar نشان می‌دهد که می‌توان حدود چهار ماه پیش از عرضه بازی، انتظار چنین اوجی را داشت.

بخوانید :   سازنده Overwatch 2 می‌دانست که در استیم با بمباران نقدهای منفی روبرو خواهد شد

یک آگهی جدید که از سوی Rockstar برای بومی‌سازی این عنوان برای منتشر شده، طرفداران را متعاقد کرده است که GTA 6 می‌تواند تا پیش از ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳) عرضه شود؛ گرچه آخرین گزارش درآمد ناشر این بازی، یعنی شرکت Take-Two Interactive، در حقیقت نشان می‌دهد که عرضه‌ این عنوان به طور مخفیانه به تعویق افتاده است! در حال حاضر، تنها می‌توان منتظر اطلاعات موثق بیشتر بود.

نوشته قبلی
نمایش هیولاهای مرگبار در تصاویر جدید Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2
نوشته بعدی
گپفا ۲۲؛ به بازی Marvel’s Spider-Man 2 چه امتیازی می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست