بسته الحاقی Baldur’s Gate 3 مقطعی در دست توسعه بود

سوئن وینک (Swen Vincke)، مدیرعامل و بنیانگذار Larian، اخیراً فاش کرده است که بسته الحاقی Baldur’s Gate 3 مقطعی در دست توسعه قرار داشت، اما درنهایت لغو شد.

مدیرعامل استودیوی لاریان (Larian) طی رویداد GDC 2024 در مصاحبه با IGN اظهار داشت که تیم سازنده ابتدا کار بر روی DLC برای Baldur’s Gate 3 را آغاز و حتی ساخت دنباله آن را نیز در نظر گرفته بود.

وی در این باره می‌گوید:

به دلیل موفقیت‌هایی که از انتشار Baldur’s Gate 3 کسب کرده بودیم، بدیهی بود که کار روی DLC را آغاز کنیم. ما حتی به ساخت دنباله نیز فکر کرده بودیم. با این حال، هنوز پرونده Baldur’s Gate 3 را نبسته بودیم و احساس کردیم کار روی بازی جدید اشتباه است.

ما همچنین زمان زیادی را صرف تبدیل سیستم به یک بازی ویدیویی کرده بودیم و می‌خواستیم کارهای جدیدی انجام دهیم. محدودیت‌هایی برای ساخت بازی از Dungeons and Dragons وجود دارد. ما ایده‌های مبارزه‌ای جدیدی را داشتیم که می‌خواستیم آن‌ها را امتحان کنیم و با هم سازگار نبودند.

در حالی که تیم روی یک Epilogue عظیم و ویژگی‌های گیم‌پلی جدید با آپدیت‌ها کار می‌کرد، اما مطمئن نبود که چگونه این کار را با DLC ادامه دهد. مدیرعامل Larian در این باره گفت:

می‌توانید حدس بزنید که تیم ما چگونه تلاش می‌کرد، زیرا همه احساس می‌کردند که ما باید این کار را انجام دهیم و واقعاً از ته قلب آن را می‌خواستیم. این چیزی است که ما را به سختی و مشقت کشانده و دلیل موفقیت ما نیز همین موضوع بوده است.

با این حال، سوئن وینک پس از بازگشت از تعطیلات ساخت DLC بازی Baldur’s Gate 3 را لغو کرد.

من از تعطیلات برگشتم و به تیم گفتم که دیگر روی DLC کار نمی‌کنیم. به آن‌ها گفتم می‌خواهیم جابه‌جا شویم و کارهای دیگری را که قبل از شروع کار روی Baldur’s Gate برنامه‌ریزی کرده بودیم، آغاز کنیم.

ما ایده‌های مختلفی داریم. ما می‌خواهیم دو بازی جدید بسازیم و مفاهیم زیادی داریم. البته فعلاً باید پرونده‌ی Baldur’s Gate 3 را ببندیم. این یک تجربه‌ی عالی بود و تیم کار بزرگی انجام داد.

فکر می‌کردم که تیم از دست من عصبانی شوند، زیرا نمی‌توانستم انرژی کافی جمع کنم. با این حال، من چهره‌های بسیار شادی را دیدم که انتظارش را نداشت و می‌توانم بگویم که آن‌ها احساسات مشابهی داشتند. بنابراین همه ما با یکدیگر همسو بودیم.

من همیشه فردی هستم که روی ایده اولیه فکر می‌کنم و آن را به تیم می‌دهم. آن‌ها کار روی ایده را آغاز و آن را به چیزی بسیار بهتر تبدیل می‌کنند. در طول پروسه ساخت Baldur’s Gate 3 به تیم گفتم که بازی بعدی ما چه خواهد بود. اگر ببینم آنها هیجان زده هستند، می‌گویم بیایید این کار را انجام دهیم. بنابراین آن‌ها پیرامون چند مورد از کارهایی که قصد انجام آن‌ها را داشتیم، بسیار هیجان زده بودند.

مدیرعامل Larian همچنین تایید کرد که بازی بعدی این استودیو Divinity: Original Sin 3 نخواهد بود. او می‌گوید بازی بعدی آن‌ها متفاوت از آنچه که افراد در مورد آن فکر می‌کنند، خواهد بود؛ اما در عین حال آشنا به نظر می‌رسد. سوئن وینک پس از انتشار Baldur’s Gate 3 اعلام کرد که قصد دارد در بازی بعدی خود مرزهای زیادی را کنار بزند.

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.

برچسب‌ها:, , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *