Team Ninja: عناوین جهان باز بعدی را بر پایه Rise of the Ronin ارتقاء خواهیم داد

استودیوی Team Ninja می‌خواهد عناوین آیندۀ خود را بر پایۀ جهان باز Rise of the Ronin ارتقاء دهد و از اشتباهات این عنوان درس بگیرد.

فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، کارگردان بازی Rise of the Ronin، در گفت‌وگویی با وبسایت VGC پیرامون چالش‌های استودیوی Team Ninja طی توسعۀ اولین بازی جهان باز خود صحبت و اعلام کرد که هدف کنونی آن‌ها این است که قالب جهان باز به وجود آمده توسط این بازی را گسترش و ارتقاء دهند و مواردی که نمی‌توانستند در بازی اعمال کنند را انجام دهند. یاسودا در این باره گفت:

Rise of the Ronin یک چالش بزرگ برای ما بود، زیرا حفظ آزادی عمل و داستان درگیرکننده در کنار چنین گیم‌پلی اکشنی، چیزی محسوب می‌شد که تا به این لحظه آن را انجام نداده بودیم. من باور دارم که توانستیم مفهوم را اجرایی کنیم و امیدوارم پلیرها به بازی دسترسی پیدا کرده و چشم‌انداز ما را تجربه کنند.

من فکر می‌کنم در آینده، چالش ما این خواهد بود که بر اساس این بازی، عناوین خود را گسترش دهیم و مواردی که توان اجرا کردنشان نداشتیم را اعمال کنیم.

بازی Rise of the Ronin برای PS5 در دسترس قرار دارد.

بخوانید :   دونالد ترامپ خودش را عامل موفقیت «تنها در خانه ۲» می‌داند
نوشته قبلی
فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب حکم یک ریبوت را برای مجموعه خواهد داشت
نوشته بعدی
۲K در دست ساخت بودن BioShock 4 را باری دیگر تایید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست