تریلر رسمی بازی GTA 6 منتشر شد | تاریخ عرضه جی تی ای ۶ + تصاویر

به‌دنبال لیک تریلر رسمی بازی جی تی ای ۶، شرکت راک استار به‌صورت رسمی تریلر این بازی را به همراه تاریخ عرضه اعلام کرد.

بالاخره بعد از ۱۰ سال انتظار بازی GTA 6 به‌صورت رسمی با انتشار تریلر ۹۱ ثانیه‌ای رونمایی شد. هرچند پیش از این اعلام شده بود که تریلر بازی به وقت ایران در تاریخ ۱۴ آذر ساعت ۱۷:۳۰ منتشر می‌شود، اما لو رفتن زودهنگام تریلر در شبکه اجتماعی ایکس باعث شد تا راک‌استار زودتر از ساعت اعلام شده تریلر بازی جی تی ای ۶ را منتشر کند. 

با توجه به ویدیوی پخش شده، می‌توان گفت که شایعات پیرامون حضور دو شخصیت زن و مرد در بازی رسما تایید شده است. علاوه بر این شاهد بازگشت بازی به شهر وای‌سیتی هستیم. رانندگی با خودرو، قایق، هاوربرد و سایر وسایل نقلیه در بازی به شدت خودنمایی می‌کند. اما همانطور که انتظار می‌رفت تریلر با خوش‌گذرانی‌های مرسوم نیز همراه است. رقص و پایکوبی مردم در شهر، جرم و جنایت و خوش‌گذرانی‌های شبانه در تریلر پخش شده به‌چشم می‌آیند. 

غروب آفتاب بازی جی تی ای ۶

یکی از خصوصیات ویدیو گرافیک چشم‌نواز و غروب آفتاب شهر وای‌سیتی است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد تا در ویدیو‌های آینده شاهد بهبود گرافیک بازی باشیم. طبق اعلام راک استار جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. با توجه به ویدیو می‌توانیم حضور ساحل‌های پر جنب و جوش، هوش مصنوعی و رخدادهای تصادفی بی‌شمار در دنیای جی تی ای 6 را مانند آنچه در رد دد ردمپشن ۲ شاهد بودیم، تایید کنیم. 

بازی جی تی ای ۶ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه می‌شود. در حال حاضر نسخه پی‌سی بازی برای عرضه تایید نشده است.

شما هم‌اکنون می‌توانید تریلر بازی جی تی ای ۶ را در کانال رسمی راک استار در یوتیوب تماشا کنید. 

تصاویر رسمی جی تی ای ۶

تعقیب و گریز شبانه GTA 6

شب های جی تی ای ۶


تماشای تریلر رسمی با بالاترین کیفیت


برچسب‌ها:, , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *